Kaka

Sitter nu och tittar lite på skidorna, är helt okej faktiskt. Dock är jag mer intresserad av andra saker, typ en till tallrik potatis och purjolökssoppa som jag nästan helt egenhändigt slängt ihop. Jonas hjälpte till också, men jag tar gärna åt mig äran.

Idag har vi även, inspirerade av Klara, bakat Malins kokoskakor (nej fam. Hadmark-Persson, jag vet att det inte är Malin som i syster, men de heter faktiskt så). Dessa blev himla goda faktiskt, men det är väl för att vi är så sjukt grymma på att baka.



Elin


Här skulle det varit en bild på soppan men den såg så äcklig ut så det får bli en tulpan istället.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahah!

2010-02-25 @ 09:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0