Fredag

Nu är jag hemma i Fimpen vilket innebär att jag äntligen har internet! Som ni kanske förstått har inaktiviteten på bloggen att göra med det uteblivna internet denna vecka, vilket känns mycket tråkigt då vi hade elevhemsskvaller på gång. Men det får ni nästa vecka istället om internet har börjat leva då igen. Förövrigt börjar OS idag och kommer ta upp mycket kvällstid veckorna framöver vilket jag välkomnar mycket.

Men nu är det helg vilket innebär, god mat och annat mysigt. Det ska även bli firande av den äldsta brodern Marcus, sen får man inte glömma bort alla hjärtans dag på söndag! Nej nu ska jag firra fika innan mamma kommer hem. Ciao!

Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0