Tisdag

Satt nu och skulle kolla på Gossip girl, men den laddade så segt. Smart som jag är tänkte jag "ja, jag byter spelare" och råkade klicka bort mig från sidan jag kollade på=allt det som den laddat redan försvann=jag måste börja om trots att jag sett halva avsnittet redan=det tar återigen sjuuuuuuuuuuuuuukt lång tid=JAG DÖR LITE INOMBORDS!

Nej okej, det är inte så illa. Men jag blir i alla fall mycket mycket MYCKET irriterad på att jag var så korkad att jag inte bara öppnade en ny flik istället. Detta innebär nu alltså att jag inte kommer orka se allt imorn utan måste titta imorn innan jag åker till skolan för på kvällen hinner jag inte. Som Susanne Reuter säger i Yrrol, snacka om problem alltså (Ulla Skoog svarar va jobbigt och sen blir det Clas Månsson reklam). Precis så känner jag nu, ja minus den där reklamen alltså...



Typ så här sa jag nyss

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0