Söndag

Denna dag har jag spenderat i stan med min mor och syster. Himlarns trevligt och vi fick en massa julklappsshopping gjord. Även en fika hanns med, innan jag tog tåget till huddinge för att kolla på kängor till Jonas (som inte fanns) och garn till mig själv (i en butik som stängde en minut innan jag kom dit). Inget handlat där..

Men eftersom shoppandet i Huddinge gick så dåligt så gjorde jag ett fynd i garderoben hemma. En muchos fin fårskinns kappa som var väldigt varm. Dock hade den axlar av sorten 80-talet deluxe, så jag är lite osäker på den. Men jag har nu rådfrågat experterna Johanna Persson och Cajjan Rosander, så det borde fixa sig.

Så här ser den i alla fall ut

 




Elin

 


Kommentarer
Postat av: Fröken Ström

hahah vilken snygg modell!! :P

2010-12-06 @ 11:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0