Lördag

Idag har jag kört säsongens första skidtur. Det var helt vansinnigt jobbigt, och det berodde tyvärr inte bara på föret som faktiskt inte var super. Enligt pappa, men jag vet inte. Jag insåg bara att träning är ett nödvändigt ont för att jag ska kunna ha liiite kondition i alla fall. Så imorn, om det inte är för kallt så ska jag ge mig ut igen. YEAH.

Igår var det julafton (om någon missade det). Det var himlarns mysigt, ohc jag åt MASSA mat. Eller, det där var inte sant. Jag åt köttbullar och prinskorv som alltid, eftersom det är det enda på julbordet som jag uppskattar. I och för sig åt jag x-antal köttbullar så det blev rätt mycket mat ändå.


Felix väntar på tomten


Elin


Kommentarer
Postat av: joppe

Söt fluffe! Jag tror han väntar på en söt Karlstadspojk! ;)

2010-12-25 @ 22:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0