tiiiiiiiiisdag

Jag håller med Elin, det måste helt enkelt hänga på musiken. I denna stund sitter jag just nu och lyssnar på Intergrill för att få tillbaks lite feelings. Vi får ta en återträff jag, elin och bejjis och dra igenom de gamla godingarna samtidigt som vi äter pommes och spyr tzatziki, det var alldeles för länge sen nu!

Tänkte att jag skulle passa på att dra mitt strå till stacken och blogga lite för en gångs skull. Nu sitter jag på jobbet och snorar, är förkyld men halsen är bättre idag. Jag förstår inte hur mycket sjuk man kan vara på några månader, jag tror att mitt immunförsvar sjunger på sin sista vers. Så idag efter jobbet ska jag hem och fruktbomba mig själv så jag blir frisk. Sen ska jag packa i massvis också, för på torsdag går flyttlass nr 1 ner till Liund. Shiiiit vad taggad jag är!

Tillslut i mitt blogginlägg vill jag (och elin) även passa på att gratta Mallis på sin födelsedag! Tyvärr har arbetesdatorn inte så många bilder och facebook är spärrat så har ingen snyggisbild att bjuda på. Men som sagt, GRATTIS MALIN! :)

Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0