Solen tittar fram

Sommaren har bara sprungit iväg och augustiär redan igång för fulla muggar. Hittills har det varit kasst väder i augusti men nu när jag tittar ut genom jobbfönstret ser jag äntligen blå himmel och solsken efter alla dessa gråa regndagar. Det känns inte som att jag haft något riktigt sommarlov än då jag mest har jobbat. Så nu ska jag ta tillvara på dessa hetsiga veckor som är kvar. Imorgon bär det av till Skåneland och Lund och därefter återstår bara en enda ynka jobbvecka, håll ut! Därefter väntar Kroatien, guuud vad jag längtar till sol, värme och stränder. Känns bra att avsluta sommaren med sommarens höjdpunkt, plus att jag kanske kan få lite solbränna och slipper vara kritvit till skolstarten. Efter Kroatien har jag ungefär en dag på mig att åka hem och packa om för att sedan ta tåget ner till Lund och nollningsperioden. Det är så mycket som ska hända på så kort tid, men det passar nog mig då jag är en hetsig person, iallafall enligt Elin. Haha!

Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0