Onsdag

Det har uppenbarligen hänt lite grejer här i bloggen, och nu hoppas jag på att Carin inte blir arg över detta.

Idag har jag haft min första dag som student på Södertörns Högskola. Det gick bra, var fett nervös innan men det gick bra och jag lyckades säga ja när de ropade upp mig. Duktigt.

Senare ska jag först hem till mamma och äta middag (hoppas på gårdagens önskemål torsk med spenat) och sen ska jag på buggkurs i klubbstugan. Det ska bli skoj. Hoppas dock på någon bra att dansa med, annars kommer det gå dåligt eftersom jag har en tendens att styra.

Eftersom jag inte orkar krypa ihop i dagens outfit pose så kommer en liten bild på min klänning i alla fall. Den är från Monki



Elin

Kommentarer
Postat av: killenmedkoll

sån där tröjan hade josefin craaford på sig i vakna med the voice år 2008...och hon är snygg för övrigt

2010-08-26 @ 12:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0