Lördag

Eftersom jag inte orkar hitta på någon förklaring till varför jag har bloggat, så gör jag ett inlägg med massa bilder från igår när vi var hemma hos Nordi och grillade och hade kalas. Med tårta!


Popcron och vodka, det är fint att fylla år!


Emeli kände att hon var tvungen att hjälpa Nordi med popisarna


Grillmasters


Hihi, sa Jonas och Karro


Fler bra presenter


Hihi, sa Jonas och Karro igen


Hihi, sa Johan och Karro


Och så var hela sällskapet samlat


Det var ostronfredag, och Linus visar hur man äter dem


Sen blev Elin kramig, så kramades de lite inför kameran


Karro och Martin blev inspirerade och ville också kramas



Men inte Emeli, hon ville inte kramas


Sen fick vi tårta


Och mer popcorn


Vänta vänta vi ska bara tugga färdigt, sa de. Sen kan vi le!

Och så här såg alltså min fredags afton ut. Mycket trevligt! Nu ska jag återgå till mina tackkort

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0