Hoho

Jag lever och har kommit hem från Kroatien och Hvar. Veckan har varit helt underbar, jag visar er bilder sen. Nu måste jag ta tag i min söndag som för övrigt kommer bli en väldgit hetsig söndag. I natt har jag knappt sovit något då jag rest hem från Kroatien och nu är jag vaken för att tvätta några maskiner med tvätt, packa väskorna till Lund, fixa all information om uppropet imorgon i Lund (!), och träffa mina föräldrar samt duscha och resa ner till Lund. Tåget går klockan fem, jag kommer få hetsa, men det passar ju mig så det ska nog gå bra. Förresten jag hör av mig här nästa gång när jag kan och har tid, vilket kan dröja lite då jag varken har internet i Lund just nu eller då fyra intensiva nollningsveckor väntar.

Ciiiiiiiaaaao/ Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0