Utkast: April 24, 2010

Japp som sagt igår var det natt-sm som gällde. Jag är stolt över mig själv att jag överlevde och kom i mål utan att bryta eller ha varit helt vilse. Efter nattäventyret var det bara att bädda ned sig i sängen för att ge sig upp idag för att springa tävling igen, pust. Idag på tävlingen var jag väldigt trött och väldigt långsam men jag bommade knappt någonting så det kändes riktigt skönt. Sen slog ju jag och Annika vad om vem som skulle vinna av oss, och så vann hon över mig också så nu är jag skyldig henne en bulle.

Idag har jag även hunnit med att fira grillningspremiären hos grannen på andra sidan gatan, riktigt mysigt och gott. Nej nu ska jag nog snart bädda ned mig i sängen för att ladda till imorgon då pappas födelsedag och IKEA väntar, tjoho!



Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0