Torsdag afton

Sitter nu och tittar på film medan hela familjen Leandersson vandrar runt omkring mig. Men det är trevligt ändå, för jag har sällis av mina brillor. De funkar kanoners, tackar som frågar.

Jag var riktigt duktig idag och tränade trots att jag var själv och trots att det regnade ute. Fyra minuters intervaller på okänd mark. De andra, som var lite smarta, tränade inne i hallen. Men inte jag inte. Jag sprang i piskande regn och åskovädersstorm. Nästan. Det regnade i alla fall.

Imorn är det bullbak som står högst på min lista, det vankas nämligen kalas. Pressen på bra bullar är med andra ord stor. Men jag tror att Malin är befälhavare i köket under bullbaket så jag borde kunna vara lung. Jag behöver förhoppningsvis bara lyda order. Nice.

Nu ska jag återgå till filmen. Tjolahopp


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0