Torsdag

Har nu dränkt klart min matteångest då jag fick veta att jag faktiskt visst klarade provet som vi hade. Det kändes riktigt skönt. Är nöjd som fan nu.

Dock är jag sjukt trött då jag hade uppstigning 05.45 imorse för att ladda ur pannlampan. Den slocknade dock efter en timma och tio minuter vilket innebar att jag kunnat sova en timme extra och ändå laddat ur den. Attans bananer som Carin skulle sagt. Men nu är den urladdad i alla fall.

Imorn är det dags för Natt Sm och jag taggar genom att titta på det asbra programmet Förhäxad som tydligen går på femman. Trodde det var treans program, men tji fick jag. Oerhört bra. Jag gillar det nästan lika mycket som jag gillar att det snöade igår. Nästan.

Snart, om typ en timme ska jag ta mig ett snack med Carin och sen blir det middags lagning. Potatis och purjolöks soppa står på menyn. GÖÖÖTT



Elin


Familjen Rosanders trapp-blomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0