Onsdag

Ja nu är det inte annat än att man får skämmas. Bloggen tycks ha legat nere i tre dagar, och idag ringde min far för att påpeka detta. Smäll på fingrarna ska vi ha, och det lovar jag att dela ut senare.

I helgen har jag hur som helst varit i Blekinge för tävlingspremiär genom Sliva Junior Cup, och det gick rätt bra. En liten miss på lördagen och en och en halv på måndagen. Sammanlagt en lyckad helg då jag trots en och en halv miss lyckades slå en av de bättre tjejerna i klassen. Dock berodde detta på att en kontroll satt fel i början av tävlingen, och hon fick leta efter den i typ fem minuter men ändå. Jag kom i alla fall 28, inte fy skam.

Nu befinner jag mig på lov hos Jonas och igår var vi inne i stan på snabb runda. Jag fick med mig ett par skor hem, så nu är jag nästan helt kirrad till studenten. Det är bara mitt långa hårsvall som fattas. Men det kommer nog också om något år.

Nu är det dags att sova och imorn lovar jag att uppdatera i alla fall en gång, annars så får jag skämmas ännu mer.



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0