Onsdag

Nu sitter jag framför Anna Anka på tvn och mumsar på mina ny köpta satsumas. Det är mycket trevligt, men jag önskar att jag köpt mer än fyra satsumas eftersom de snart snart är slut och det gör mig lite ledsen.

Idag har jag tränat och varit i skolan för att utbilda mig. Det gick bra, och jag blev väldigt utbildad i flera olika ämnen. Det mest värdefulla jag fick lära mig idag var nog det vi fick lära oss på Naturkunskapen. Det handlade om matspjälkning och vi fick titta på en film från magsäcken. Det var brutaläckligt, men inte lika äckligt som när vi fick se filmen på hjärtan som opereras och höll på. Blä verkligen.

Det jag lärde mig av detta var i alla fall att det är jätte äckligt i magen och att jag aldrig skulle vilja vara i någons mage. Det skulle vara superskabbigt.

Hur som helst, nu ska jag återgå till mitt mumsande


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0