Lördag

Jag får skäll för att vi inte bloggar tillräckligt mycket, men om ni fortsätter skälla på mig så slutar jag blogga helt. Tänk på hur det gick med elevhemsskvallret..

Igår kväll sprang jag Natt Sm och det gick riktigt bra. Jag är väldigt nöjd med min insats så det var gött. Dock fick jag inga bilder för min mor tog bara en på mig, och där missade hon lite. Men det gör inget, för jag är inte bitter jag.

Idag har jag sovit länge, tills Karro väckte mig. Lite pinsamt att bli väckt av henne för hon är ju sju sovaren nummer ett, men det gjorde inget. Efter en skön morgon åkte jag med Johanna, Karro och Josefin till Skärholmen där vi hängde jätte länge bland allt folk.

Sen kom jag hem och då åkte jag, mamma och Malin upp till Riksten för att köra lite bil. Det gick bra tyckte jag, och jag brummade en himla massa fram och tillbaka. Kul kul.


Här kommer lite bilder som jag tagit idag










Elin

Kommentarer
Postat av: Svankvinnan

Ursäkta men sju sovare?!! Du vet att enligt statistik är de som särskriver 7 % mindre intelligenta än genomsnittet... Alltså 38 % mindre intelligenta än oss med 5 extra kromosomer. God natt!

2010-04-24 @ 22:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0