Tisdag

Nu har jag tränat, ätit lax med Carin i soffan framför Simpsons, duschat och lagt en ansiktsmask. Nu kokar teet (eller, anonym, hur skriver man det egentligen? Det har jag tänkt på mycket. Föresten vill jag ha presentkort på HM när jag fyller år, eller en korthårig tax) och jag ska smörja in benen så jag är snygg på klassfotot imorn. Dock vet jag inte än vad jag ska ha på mig, det är svårt. Jag vill ju vara snygg, men inte fixat snygg. Liksom naturligt. Dock kanske det är lite sent nu, men men.

Om exakt en vecka kommer jag sitta här på samma ställe, på exakt samma sätt som nu. Dock med en stor skillnad, jag kommer ha fyllt 18. GÖTT LIV!


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0