Otursmorgon! - Otursdag?

Okej, idag är verkligen inte min dag. Börjar med att jag vaknar och ska tända lampan då den smäller och går sönder så jag får famla mig fram till kylen. Väl framme vid kylen ska jag öppna mjölken för att avnjuta min frukost, men självklart åker all mjölk ut på golvet då jag misslyckas med öppningen. När jag väl torkat upp kommer jag på att jag ska ha uppsatt hår idag men hittar jag någon tofs? Nej! Jag springer runt i hela lägenheten och letar, och när jag ska leta på fönsterbrädan åker självklart hela gardinstången ner i mitt huvud, YES!

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska våga gå till skolan, jag kanske blir överkörd på väg dit eller så händer det något annat oturligt i skolan. Men nu kom jag på att vi har Idrott och Hälsa B idag och att lämna Klara på den lektionen med 70 killar känns inte snällt, då vi även har bestämt att om man gör det ska den straffas med dödsstraff så då kan jag lika gärna pallra mig dit. Får se hur dagen utspelar sig, jag ska iallafall ta det lugnt idag så det kan hända så lite som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0