Oprah

Jag är hemma och ska till skolan om fem minuter igen. Och så tittar jag på Oprah, och blir lite överaskad. Programmet har typ, notera typ, samma innehåll som Tyra show hade när jag var upprörd sist. Och det handlar alltså om ungdommar som har sex. Och deras mammor är nästan hysteriska över detta. De får inte träffas ensamma och de får inte göra si eller så. Asså vad är grejen med den sjuka inställningen till detta i USA? Fan, det känns bara så himla pinsamt att mammorna ska bestämma och styra och skämmas hit och dit. Det lär ju inte ha varit så att de har haft sex någon gång eller? Jag trodde att barn blev till på den vägen, men vad vet jag de kanske kommer med storken?


Nu ska jag till matten och disskutera detta med LolloP
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0