Onsdag

Nu sitter jag hemma eftersom jag inte ville träna idag. Det var skönt att få sova tills jag vaknade, även om detta råkade vara klockan åtta. Nu har jag plockat undan lite grejer på rummet och måste besluta vad jag ska ha på mig idag. Det känns som att det kommer bli rätt varmt, och blir det rätt varmt vill jag inte ha på mig min stickade väst, som jag annars har funderat på. Åh, dagens I-landsproblem.

Senare idag ska vi kanske in till Örebro och titta lite, och sen så kommer jag nog bli tvungen att plugga matte. Detta eftersom jag ränkar med att vi får uppgifter att göra klart tills imorn på lektionen idag. Kul grej.

Och idag blir det spännande middag här på olgy, vi ska nämligen få mat från Hotell Resturang folket nere i City Huset. City Huset, ballt. Det är liksom huset i city. City Huset. Wow.


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0