Onsdag nr3

Nu sitter jag här och är jätte glad, för jag har fått födelsedagspresent från Carin. Den var till och med inslagen. En hel jätte stor skolåda med svampar, ett helt kilo. Jag trodde först att det bara var svampar, men sedan sa Carin att "man kanske får leta lite". Då gräver jag massor i svamparna och hittar, Kill Bill 1 och 2!!!! Detta har bidragit till dagens glädje. Det är fantastiskt:D Svampar är världens bästa, Kill Bill med. Och Carin också för den delen.

Nu är det snart Idol som gäller, och kanske lite svampar. Förut var vi dessutom i Örebro och fikade. Det var jätte gott och jag belv mycket glad av det med. Men inte riktigt lika glad. Haha.


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0