Onsdag

Förutom födelsedag så firar cajjsunk snart 700 inläggs-dag också. Detta kommer firas stort redan ikväll med fika framför idol, samt sång skola med Agnes.

Snart ska vi även ner till ICA och fira med att köpa en ny ost. Denna gång ska vi vara smarta och dela på osten så vi kan ha den i varsitt kylskåp. Fiffigt Elin på den.

Idag har jag även fått massage. Detta var inte som jag hade väntat mig. Jag tänkte skön ryggmassage typ. Så att det gör ont men inte ont ont. Detta var helt fel. Det jag genomled var en timme av smärta. Jag vet inte om det är för att min smärtgräns är oerhört låg, eller på grund av något annat, men helvete vad det gjorde ont. Jag hade ont i muskler jag inte ens visste fanns. Det var sjukt. Sjukt sjukt. Nu är jag fortfarande redigt mör, och det ryktas om att jag kan förvänta mig träningsvärk som enligt uppgift ska hålla sig tills på lördag. Great, jag som äääääälskar träningsvärk.


Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



nya tävlingar hela tiden



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-16 @ 18:17:38
Postat av: Sång skola?

Idol nästa eller? Nu är ni stora, folk som länkar till sin egen blogg via er, det är stort.

2009-09-16 @ 21:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0