Onsdag

Om 20 minuter är det morgon träning och jag undrar vad jag gör framför datorn när jag borde packa min väska. Men jag hittr inget fiffigt svar.

Carin har det ju skönt, Jonas2 bor typ nedanför träningen. Så hon kan sova tills om kanske 20 minuter. Jag är mycket avis. Varför bor min Jonas i Karlstad? Illa...

Igår hade jag en bra födelsedag. Fick massa paket. Eller ja okej då, vissa fick jag i fredags. Men ändå. Nu kan jag köpa nya kläder och blogga samtidigt som jag fikar, och efter fikat kan jag åka körlektion. Så skulle jag kunna göra.

Idag ska vi in till Öret och shoppa för systers presentkort. Det ska bli kul. Jag ska även till nordea och telia. 4 av 5.



Morgon träning? Näe tack, helst itne.

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0