Måndag

Nu har även jag tagit mig ur min skönhetssömn. Nu ska jag bara fixa och trixa lite, sen är det dags för skolan. Wohoo. Typ.

Här sitter jag hur som helst och lyssnar på Cat Stevens, och försöker sjunga med. Det går sisådär bra. Men det är ju ingen som hör, förhoppningsvis, så det gör inget.

Idag ska vi på föreläsning, 4 av 5 på den. Någon skidgubbe. Det är ju bra, eftersom pappa har kommit på den fina idén att vi ska omskola mig till skid-o:are. I och för sig är jag ju lite sugen, eftersom konkurrensen i den sporten känns relativt låg. Den är så liten, så om man bara lär sig borde det gå lätt. Fast vad vet jag?

Slutligen ger jag en hälsning till Eric Börjeskog; Stefan Schwarts har kissat på saj!


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0