Måndag

Nu sitter jag hemma på hål och väntar på att klockan ska bli 9.50 så vi kan gå och hugga tag i Sp2c's engelska  lärare. Vi ska nämligen göra en enkät med henns klass och tyckte att det verkade som en bra lektion att välja. Vi har även varit och huggit i Britt-Marie och lyckats få låna lite tid från hennes lektion också. Vi är typ världens bästa enkät-frågare. Kanske. Vi är i alla fall bra.



Så här ser jag ut idag, lite trött men mycket glad. Jag har nämligen massa rosa svampar i en låda på min säng. Så här ser de ut på nära håll:



Nu har jag inget mer kul att säga så jag ska nog titta lite mer på min fina tv. ADJÖ

Elin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-14 @ 10:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0