Lördag

Igår laddade vi med marängswiss (efter mycket om och men har jag bestämt mig för att jag tänker stava det så, även om vi kommit fram till att den mer korrekta versionen stavas suisse) och chokladbollar för att sedan ge oss av iväg mot ett litet gärde i Flempan. Detta innebär alltså att helgens tävlingar går i samma skog där jag gjorde mitt hål i armen. Hur som helst, väl framme spatserade jag runt i ca två timmar innan jag tog mig till starten. Jag var nästan grym, och detta resulterade i en vinst. Ja mina kära damer och herrar, jag har numera ett DM-guld på en inidviduell distans och ett som har kommit till mig i modern tid. YEES!

Detta tänkte jag fira med att sova länge, men blev sedan brutalväckt av pappa någon gång vid åtta och sedan vid halv tio. Den senare väckningen resulterade i en uppgång.

Nu sitter jag i vardagsrummet och känner fortfarande segerns sötma. Det är härligt att vinna DM..


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0