Live from the land of poo

Nu sitter jag som rubriken indikerar på toan. Vad jag gör här kan jag lämna åt er fantasi.

I helgen var det sm och jag var rätt kass på medelkvalet men helt okej idag. Tullinge SK lag tre slutade som 18 vilket jag tycker är rätt bra även om detta lags tredje sträcka tappade 12 placeringar. Men sträckorna ett och två gjorde en dunder instats vilket var kalas bra. Himla överraskande, och jag blev himla nervös. Och väldigt hysterisk, typ. Men men.

Nu har vi kommit tillbaka till Hallsberg och om ca en och en halv timma väntar top model. Härligt härligt, men farligt farligt. Vi får se var någonstans vi tittar men det blir nog kalas kan man hoppas på.


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0