In the car

Bilbloggning är det om gäller just nu. Just nu tillbringar jag min dyrbara tid i en volvo V70 tillsammans med fru Ingrid, unge herr Oskar, fröken Karin och storebror Eric. Snart är vi framme i Mönsterås där vi ska spendera måltiden och natten hos Oskars och Karins förfädrar. Vi har nyss haft en relativt het disskusion om mat såhär innan SM, och man märker ju att varken Karin eller Oskar är vuxna nog att förstå vikten av ett stabilt dagligt intag av föda.

Nej, nu ska jag koncentrera mig på bilresan för snart dör batteriet till datorn. Lev väl!

Carin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja Jonas och Carin! Ska försöka komma ihåg att hålla tummarna imorn under taxutställning (hektisk tillställning det där med djursport). Elin får nog hem och träna lite va, eller kanske joina oss i taxsportbranschen? Prischansen är större och prisets storlek i förhållande till deltagarens är MYCKet större.

2009-09-11 @ 17:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0