Torsdag

Nu sitter jag i sängen och är grymt grymt GRYMT trött. Typ grymt. Dagens träning bestod av testbana i Skåle, och jag sprang på som bara den tyckte jag. Det kändes i alla fall som det. Dock hade jag lite problem med farten eftersom jag vann etapp nr något i Tour de Hallsberg igår. JAG VANN. JAG VAR BÄST! FETT GRYM!

Snart är det nog dags för mig att sova lite så jag är pigg till morgondagens bravader. Fast det känns inte riktigt okej att sova innan nio när man faktiskt fyllt 18. Så tidigast om tio minuter.


Elin

Kommentarer
Postat av: agnes

elevhemsskvaller!? nu är hela dagen förstörd!!!!!!

2009-10-16 @ 10:35:23
Postat av: josefina

håller heeeeelt med ovanstående skivare!

2009-10-17 @ 12:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0