Torsdag

Josefina och Lina, och alla ni andra där ute; vi lovar att skvallret kommer idag. Det är nämligen skvaller torsdag. Dock ska vi först ut och träna oss i form inför helgen. Det ska bli himla kul, km i långsträcka. 3,5 kilometer. En sträcka.

Idag har vi varit i skolan och jag fick sluta himla tidigt eftersom jag var så grymt duktig på att jobba. Eller kanske på att smöra, det beror på hur man ser det. Och för att fira den tidiga dagen har jag och Cajjan varit nere på Lindex och shoppat loss. Eller nästan, det blev ett fempack strumpbyxor för Carin och inget för mig. Men jag är gald ändå för jag fick juice och satsumas från ICA.


Elin

Kommentarer
Postat av: Johanna

NI HAR BYTT STIL, SNYGGT!



/Er trognaste (eller heter det mest trogna?) läsare!

2009-10-08 @ 14:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0