Söndag

Nu har vi ätit lunch och fika. Vi har även hunnit med att träna lite, jag och mamma.

Igår kväll var jag hemma hos Karro och bakade pizza och disskuterade gymnasieskolans alla fel och brister. Eller, det var väl mer kurserna och diverse lärares fel och brister som vi samtalade om men det är sak samma. Sedan kom Johanna och vi tittade på Hål i väggen och Catwoman. Catwoman var en besvikelse, hon gick fult, hade jättefula kläder och blev inte ihop med killen i slutet. Vi bara Whaat?! Sen sov vi.

Nu ska jag hänga lite tvätt och packa lite, sen bär det av till Hallsberg där det är städning och tvättning som gäller eftersom Jonas kommer ikväll och jag får så dåligt samvete om det ligger massa tvätthögar överallt, även om det är organiserat. Dock måste tvättningen ske på våning två eftersom vi för krig mot tvättmaskins innehavarna på vår våning. Sen när jag gjort det så ska jag belöna mig själv med lite Top Model och Playa del Sol, och senare kanske Wallander. Himla kul. Tv is my grej.



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0