Lördag

Nu sitter jag hemma i en fåtölj och väntar på bättre tider samtidigt som jag kollar på Charlies änglar. Tidigare var jag i stan, där fanns inget kul så jag åkte hem igen. Byxorna jag sökte fanns bara i för stora storlekar och inget annat kul fann jag heler.

Mor och far ligger båda och snarkar lite försynt med taxarna i varsin soffa. Eller ja, taxarna snarkar inte, de bara gör lite ljud. Nu undrar jag var jag ska göra sen, kissa är nog det som står högst på listan. Fast jag vet inte, det är ju hela tre meter till toan. Lite för långt att gå. Dock måste jag nog ändå resa mig för att göra upp en brasa då det är svinkallt här inne. Nästan. Lite kyligt i alla fall...



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0