Höstlov

Äntligeeeeeeen är det höstlov! För mig är det inte höstlov förrän nu eftersom att jag gjort högskoleprovet idag. Och det gick inte vidare värst bra, fast hade inte räknat med det heller. Jag körde på inget plugg innan och på chansningstekniken på majoriteten av uppgifterna. Men nu vet jag hur det fungerar och ska satsa hårdare på det i vår. Elinpelin är nere i Småland och springer SMålandskavlen idag och Natt-SM igår, hon är så himla duktig hon.

Förresten har jag kommit på att mitt sjunga-i-duschen-syndrom är ärftligt. Jag har nämligen hört min pappa sjunga i duschen de senaste minutrarna nu, så sådan pappa sådan dotter.

Nu ska jag springa upp och hjälpa till med matlagningen innan jag ska bänka mig framför dansbandskampen ikväll. Heja dansband! Not! Jag skyller på att jag är trött och vill tillbringa resten av kvällen i soffan, förresten får man godis där :)

Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0