Dagen efter

Hej hopp hallå bloggen. Igår var det Halloweenfest och det var mucho trevligt. Kvällen började hos Stina och slutade hemma hos Jonas kompis i Åmmeberg. Där emellan tillbringade vi nattimmarna i folkets hus i Åmmeberg.

När Jonas återuppstått idag på morgonen begav vi oss mot Hallsberg där vi nu har tillbringat denna dag. Lite trötta miner, men nu är magarna fyllda med tacos så nu är vi på g igen. Förövrigt så har jag ingått i ett vad nu ofrivilligt, det är så att om IFK Göteborg vinner imorgon ska Jonas och Stina bjuda mig och Erik på mat, men vinner AIK måste vi bjuda på mat. Jag hade bestämt mig innan för att heja på AIK imorgon men nu fick jag tydligen byta lag, så HEJA GÖTEBORG!

Jag bjuder nu på en bild från gårdagen, tyvärr syns inte hela min outfit men jag var iallafall djungel/indian/grott -människa. Ni går miste om min djungelkjol och mina rep på benen men bilden är ändå het. Bredvid mig har jag nunnan (Erik) och en indian (Jessika).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0