Torsdag

Gårdags kvällen var mycket bra. Vi började med middag, och sedan bar det av iväg mot Lögbergs lila. Dock var det sjukt kallt ute, så jag misstänkte ett tag att jag skulle frysa fast i marken, men jag klarade mig som tur var.

Lasse var mycket bra, dock var jag lite sopig eftersom jag inte kunde så många av de nya låtarna. Typ noll av dem, haha. Men det gick bra ändå. Dock upptäckte jag två saker som man bör undvika innan man går på konsert med massa människor. Det är att:
1. Inte dricka alkohol/Inte låta din 40taggare till fru att dricka alkohol. Detta kan resultera i en hel del pinsamheter för din egen del.
2. Ha för guds skull på dig deo! Att ha en svettig armhåla i fejjan är ett big no no.
3. Knö inte så mycket på andra. Denna punkt kan lätt återknytas till nummer ett.

Nu har jag vilat upp mig eftersom jag gick upp klockan 05.15 imorse och därav var sjuuuuuuuukt trött. Men snart väntar bowling km så nu ska jag leta på Carin och förbereda mig.


Mr. Lars Winnerbäck med sällis på scen



Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0