Mjau

Nu är helgen snart slut. I fredags tog jag svinissprutan vilket ledde till att jag fick frossa hela natten och var väldigt trött och seg dagen efter då jag och jonas skulle shoppa. Jag tror att det var detta som påverkade det dåliga shoppingresultatet. Så jag får nog åka in till Örebro i veckan och fortsätta min jakt efter en klänning och en jacka. Igår ikväll drack jag även årets första glögg, denna gång med smak av blåbär. Det var very gott. Jag tittade även på Robinsson men blev lite besviken, jag tycker faktiskt att det var bättre förr. Men jag ska ge det en chans ändå! Sen det bästa av allting den här helgen: VÄRLDSCUPEN I SKIDOR HAR BÖRJAT!!!!! Hur kul och bra är inte det? Det är nog höjdpunkten under vintern, att man kan sitta nedmyst i soffan halva helgen och titta på längdskidor. Plus att Svenska damerna har varit grymma nu i helgen! Dessutom börjar skidkskyttet i veckan!!!! Helt underbart!

Tjingeling! / Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0