Måndag

Jajemen igår var det dags för dop och jag fick agera fotograf. Det gick väl lite sisådär men jag lyckades nog få ett par bra bilder i alla fall. Hur som helst så var det mycket trevligt.

Dock mådde jag som en påkörd räv när jag kommit på tåget på vägen mot Hallsberg och fruktade vid ett tillfälle att jag faktiskt skulle kräkas. Som tur var gjorde jag itne det, och när jag kom till Hallsberg och fick i mig lite frukt så gick det bra igen. Tur för mig det.

Det hände något mycket roligt på ICA när jag skulle handla med Martin. Vi anlände till brödhyllan och hittade detta. Märk noga att gårdagens datum var 15/11.



Detta är alltså Lingon Grova som gick ut den 10/11. För fem dagar sen. Dock lyckades vi inte hitta något mögel, så det var väl himla tur.


Elin


Kommentarer
Postat av: Den som städar där taxarna härjat

Slarviga jävlar. Detta skulle aldrig kunna ske på mitt ICA. Där är vi tyskt nitiska (brödmärkningen är när jag tänker efter ta mig fan alltid dagens höjdpunkt) hur sad är inte det? Jag tycker ni borde lägga till kategorin veckans babe så det blir lite härligt sånt där objektifierande av det motsatta könet (eller av samma om man nu som jag är lagd åt det hållet(mycket internt skämt)).

2009-11-16 @ 23:58:54
Postat av: J o h a n n a

Det gick jättebra som fotograf, korten blev jättebra! Tack så jättemycket!! Det finns flera fina kort på dig och Jonas, så dem kan jag skicka över till er. Och tusen tack för den fina presenten!! Nu väntar vi bara på att de små korten som vi beställt ska komma hem, så vi kan sätta ett i ramen. =) Det var jättekul att du kunde komma! Ha det bra! Kram Johanna och Maximilian

2009-11-17 @ 08:40:33
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0