Lördag

Idag har jag haft en hård dag. Vi började med uppstigning klockan 08.30 för frulle och kartval. Sedan drog vi på oss träningskläderna för att åka ut till Södertörns Ryttarcenter där Malin skulle hoppa. Det visade sig i efterhand att detta inte ens var en tävling utan bara en träning, så varför vi var där är nu mycket oklart.

Men vi tittade i alla fall på när hon hoppade, sedan väntade vi och agerade assistenter och kollade när hon hoppade igen. Hela denna procedur tog ungefär en och en halv timme, vilket för min del kändes lite ovärt men jag var snäll och glad ändå.

Efter detta bar det av vidare ut mot Fituna för träning med moder. Vi sprang bana, JAG VANN och sen skulle vi hem. Men innan detta skulle vi byta kläder, och mitt under detta klädbyte tittade mamma upp och pekade ut en familj vildsvin på väg över en åker i full rulle. Det var spännande eftersom jag aldrig sett vildsvin "på riktigt" förut.
Sen kom vi hem och nu sitter jag här och väntar på att mamma ska vakna så vi kan göra lussebullar. Det ska bli gott.




Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0