Friday

Just nu är jag jätteglad! Dels för att det är helg men också för att jag hittade värsta fyndet nere på Lindex.
Jag skulle bara springa ner en snabbis till Lindex för att köpa strumpbyxor då jag springer på fetaste reabordet, 50 % på reapriset. OMG! Jag högg genast till mig tre Toni&Guy flaskor för cirka 100 kr, det kallar jag kap! Dessutom var jag verkligen i stort behov av hårprodukter då mitt hår har börjat bli mer och mer frissigt och elektriskt! Dock var jag så upptagen med hårprodukterna så att jag missade resten av allt som var på rea men det tar jag och Elin på måndag!

Förresten hälsar Cajjsunk till alla trogna läsare som väntade på elevhemsskvaller igår, att det kommer nästa vecka då denna vecka har varit lite torr och tråkig på just skvallerfronten. Det är mest det gamla vanliga som händer, ni vet spring till varandra på nätterna och massa tissel och tassel. Så nästa vecka får ni ett riktigt elevhemsskvaller igen.

 / Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0