Fredag

Det här skulle kunna bli ett sånt där vanligt inlägg om hur mycket jag hatar sj, men det skall det inte bli. Inte helt och hållet i alla fall.

Jag hatar sj och deras sjuka jävla puckobokningssystem så mycket att jag starkt överväger att skaffa körkort och köpa en bil så jag kan köra istället för att åka med deras äckeltåg som ändå alltid är försenare. (JA, jag är medveten om att jag senast förra veckan prisade deras dubbeltåg men detta är något helt annat). Jag har i en halvtimmes tid försökt boka en biljett från Kristinehamn till Karlstad så att jag kan åka lagligt. Tror någon att det går eller? Tror ni inte att SJ på något sätt parat ihop sig med vårt übersega internet och kuppat mot mig just idag? Tror ni inte att jag fick GÅ till stationen(typ 100m men ändå, det är en princip) och köpa där? TROR NI INTE DET VA?! Så var det.

Snart ska jag åka till Karlstad för att gå på dop i helgen. Det ska bli trevligt, trots mina allvarliga problem med att bestämma outfit. Men det är löst nu, och mitt enda problem är att jag har ont i huvudet nu och misstänker att jag ser dåligt. Men eftersom jag inte vill inse att jag har fel och behöva betala en ohygglig summa pengar för detta så tänker jag vänta tills skolsyster är ledig för lite syngrejer.

För att straffa mig själv för detta långa inlägg ger jag er även dagens outfit.

Jag har på mig: nya glanstights Bik Bok, stickad tröja Monki(tack Johanna) samt linne från Ullmax.



Elin


Kommentarer
Postat av: Johanna

SNYGGT! fem av fem så att säga!

2009-11-13 @ 18:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0