Dagens

Eftersom jag under en nyligen utförd taxpromenad fått höra klagomål på att bloggen håller på att tappa sin stil ska jag försöka göra allt i min makt för att hindra detta. Idag börjar vi med en lista(tyvärr Svanis, du får ditt matteproblem en annan dag).

I GIVE YOU- DAGENS:
Humör: bra, jag har varit på IKEA och köpt tävttkorg
Klädsel: leggins och grå tröja, allt från my favorite store Gina
Frisyr: på förmiddagen äkta stureplans backslick, nu en mer Edvard Cullen inspirerad historia
Minus: jag har glömt att vattna mina blommor i Hberg(notera: ball förkortning av Hallsberg)
Plus: jag fick välja middag, lax med currypasta och risnudlar i wok
Mys: Morden i Midsommer med familj minus pappa
Saknad: måste ju vara något kul att blogga om
Händelse:  jag hade internet på tåget hem 
önskan idag: att få många läsare i bloggen och vinna 25000 kr i månaden i 25 år på Triss (den sista är faktiskt sann)
ser fram emot: bättre tider?


Jag?

Edward Cullen?





God natt
Elin


Kommentarer
Postat av: Cordelia-buffys frenemy

Thats my girl!

2009-11-06 @ 23:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0