´tisdag

Idag hände det som jag aldrig mer trodde skulle hända under vår kvarlevande tid här i Hallsberg. Jag och Elin gick ner till ica för att handla middag, och väl där nere föreslår Elin att vi ska äta tacos, jag dog nästan av förvåning. Det brukar alltid vara jag som tvingar Elin att äta tacos men idag behövde jag inte ens klia henne på ryggen för att få henne med på tacos. Så våra magar blev mätta och vi trippade iväg på träning, dock blev inte träningen särskilt lång för oss, då det fanns för lite kartor så vi tränade själva istället jag och Elin, vi tog en av våra favoritträningar ur arkivet och körde loss.
/cajjis

Förresten har fröken Hall klarat av uppskrivningen idag, grattis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0