tisdag

nu är det så att jag är mätt och ska snart göra ett fotbad, förövrigt har min dag varit jättebra. det började med att jag vaknade upp i askersund sen vidare till skolan för en kort skoldag senare tillbringade jag 4 timmar på fiket med klara och elina, och det bästa av allt var idag att när jag och elin var på ica och skulle handla kvällsmat, då behövde jag inte ens be elin om att få äta tacos, hon kom med förslaget själv, YES ! så nu fick jag äntligen äta tacos mitt i veckan igen, efter veckor av tystnad på tacostjatet. efter vårt kvällsmål bläddrade vi blad i kalendern för imorgon är det första april, och denna månad kommer en riktigt fin bild pryda vår köksvägg, inte sant?
/ carut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0