Tisdag

Har nu kommit åter från skolan och Örebro universitet där jag och Marrebus gjorde våra max puls test. Det gick väl rätt bra, är dock lite misstänksam mot mitt reslutat då jag är rätt säker på att jag har lite högre puls från det första testet. Men det är kanske fel. Jag har inte så bra koll.

Frankrike/Danmark var hur som haver riktigt roligt. Bussresan gick bra, så det var skönt. Stället vi bodde på i Danmark var lite läskigt, men frukosten var himelriket. Det var rena rama hotell frukosten. Sen bodde vi ju ca 200 meter från kunga familjens sommarslott  också, så det vägde ju rätt tungt så att säga.

Nu är det som återstår av resan att packa upp väskan och städa rummet. Jag borde även duscha efter testet, eftersom jag svettades som ett vattenspridare.


Elut

Ett mindre ps till den anonyma kommentaren; det råkar vara så att jag är lite för mesig för det, så jag gömmer mig hellre bakom det trygga skyddet som internet erbjuder mig.

Kommentarer
Postat av: taxkorven

Du anonyma kommenteraren, ska vi gå en rond öga mot öga och se vem som är starkast? Det här är ju på blondinbella nivå ju, med anonyma människor och allt. Snart kan ni blogga heltid mot att slänga upp lite hårförlängningsreklam. Yeah alltså!

2009-03-31 @ 16:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0