tisdag

Ja ja, det är inte så aktivt bloggande som det kunde varit, men det är för att vi är två mycket upptagna kvinnor. Idag har jag varit i skolan i en timme, fått mvg på företagsekonomiprovet samt varit på uf mässa i örebro i en kvart. Allt som allt var jag fram och tillbaka på en timma drygt. Skönt, jag hann precis hem till Days of our lives. Skönt.

Sen fick jag i alla fall mitt straff när benen bar mig till Hok stugan för, wait for it, testlopp. 4 km. Snö. Fallarundan. Tre rakor. Två kvinnor. Jag och Klara fajten var på liv och död, ända till slutet på den första rakan då hon körde ifrån mig. På den andra såg jag bara avståndet öka, trots att min fart inte tycktes minska. På väg in mot tredje rakan bedömde jag avståndet till ca 1 minut. Jag fick bevisat för mig att mina skills på avståndsbedömming i minuter är bra, klara slog mig med 1.15. Det var schysst jobbat.

Jag kom hem till lagad middag, ris och bouef borgblablabla som min ömma moder gjort någon gång i forn tiden och som vi haft i frysen så länge att den när vi tog ut den såg ut som en snöboll. Men gott var det.

Nu har vi kollat på Mästarnas mästare och haft ta-hand-om-sig-själv stund samt spelat kort.

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0