onsdag

Jag kan ju nu börja med att meddela att jag känner en enorm press på mig här i bloggen att vara på topp när det gäller fyndiga formuleringar nu när min syster har börjat läsa bloggen och faktiskt erkännt att jag är rolig. HA!

Men för att komma tillbaka till ämnet, idag är det alltså onsdag. Denna onsdag börjades med idrott, redskap=mindre kul. Det hade varit kul om vi fått leka lite, men nej. Här var det sten-hård, precis som den bantningskur vi hade hemma för x antal år sedan, löpning runt runt. Efteråt gjorde jag en fantastisk upptäckt; jag hade ingen bh med mig. Detta var anledningen till att jag fick sätta på mig min gamla svettiga och använda denna på psykologin innan jag han gå hem och byta.

Vid halv tre snåret tog vi de söta små bussarna och åkte till Kassmyra, kanske. Där var det träning och jag var redigt trött i benen, dock gick tekinken bra för jag missade bara ettan lite. JVM VM here I come.

Jag har nu även börjat packa till Frankrike, för att rummet skulle bli mindre stökigt. Dock visade det sig att packningen hade motsatt effekt på renheten. Det är nu grejer överallt. Attans. Jag har även disk att ta hand om.


Men för att inte deppa ihop helt visar jag denna vackra bild på den heting jag och carin hittade i hissen för ett tag sen.


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0