muu

ja då var det dags igen för ännu en omgång sjukdom, usch och fy. hoppas det går över fortis för nästa vecka är det la france som gäller, tjoho tres bien! ska nog finslipa på min franska innan också, så jag kan imponera på elin. på tal om elin så hittade jag en gammal bild på oss två, då vi knappt kände varandra, tänk vad jag gått miste om saker och vad tråkigt mitt liv var innan jag lärde känna denna kvinna. liksom utan oss skulle ju trots allt inte cajjsunk finnas, och inte snikk, t-stämpel eller blåtand heller för den delen. för mig känns det som att vi har känt varandra i evigheter men så är icke fallet, nej dags att packa, för imorgon blir det avresa tidigt mot hallsberg.
/carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0