mmmmh, tisdag..

nu är dagen avverkad och det känns just nu mycket skönt, för är denna tisdag över är även matteprovet över, dock kanske det inte gick så bra som jag önskat, men vad tusan. dessutom har jag inte lika ont i nacken och axeln längre sedan min och klaras cirkuskonst på idrotten i skolan, men imorgon är det idrott och redskap igen så då kanske smärtan återupplivas, vem vet.

just nu är vi tvåantjejer på elevhemmet mycket rena och fina. vi har nämligen haft lite hemmasp framför tvn, mycket mysigt och renligt. allt från ansiktsmask till fotbad stod på schemat, så nu ha vi mycket god hygien till skillnad från min och elins lägenhet, men det ska bli skärpning även där med städning, promise asså. till middag idag åt jag och elin vår specialite (broccoli(L)skinka), och jag måste sorgligt nog meddela att jag ätit mig trött på det, så imorgon står det feta pannkakor på schemat, och vi struntar i yoghurt på pannkakorna och kör med sylt med extra mycket socker, mums.
au revoir/carin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0