Lördag

Som sagt var är det alltså melodifestival om endast 80 minuter som min bättre hälft räknat ut. Oj oj va vi är taggade.

Dagen har spenderats, efter tiomila test, i soffan sovandes. Jag har varit vaken i en timme dock, så nu är jag vaken och mycket allert. Ska väl ta mig i kragen och rulla bort från datorn och upp till min mor för att sätta press på middag.

Nu när vi ändå talar om henne, idag fick jag ytterligare två va lik du är din mamma kommentarer ("men gud va lik du är Anna-Karin, jag trodde det var hon som stod där" och "Men oj va lik du är din mamma, jag tänkte ja titta där kommer Anna-Karin, men sen såg jag att det var du"). Min fundering är, är jag verkligen så lik min moder? Det är inget jag ser själv, mer än håret då. Fast där är vi ändå inte helt lika, hennes hårfärg är ju blond och min mer råtta. Mysitskt mystiskt. För de kan ju inte tro att hon frivilligt färgat håret råtta? Hmm.. Jag ligger i alla fall uppe i ca 10 nu. Det tar sig.



Elin

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag bjuder på en 11:e, DU ÄR SJUKT LIK DIN MAMMA! Fast sötare dvs.

2009-03-16 @ 19:58:32
Postat av: Jossan

Fast det är bara på frilla elin!!!

2009-04-01 @ 18:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0