mercredi

Hej och god kväll. Jag kan tyvärr inte berätta om lika händelserika och coola dagar som Elin då hon har en coolare vardag än mig men jag kan berätta om lugna dagar hemma på kapplansvägen. Idag var jag först hos tandläkaren där konstaterades att jag hade noll hål och att jag skötte mina tänder väl, dock fick jag inget klistermärke. Senare cyklade jag hem på en alldeles för stor herrcykel eftersom Nina har kidnappat min cykel, väl hemma bredde jag ut mig på altanen för stekning. Så just nu ser jag ut som en röd kräfta, men det är också fint, jag hoppas att det blir brunt snart. Nu på kvällskvisten har jag även hunnit finslipa bilkörningsformen för snart nalkas uppkörning, hjälp!

Idag bjuder jag på en fin sommarbild från Jonas2s mamma, där träffade jag på en häst som ville tugga lite på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0